Selam kızlar. Ben 29+3 olucam ama goguslerim hic buyumedi gibi bazen sert bazen çok yumsak oluyor…ama ucları çatladı kıyafetime degince acıtıyor.. yani sorum ben sütüm yokmus gibi hiss ediyorum bebegim dogdukdan sonra nasıl yediricem onu yazık minnacık diye dusunuyorum simdiden artık moralim bozuluyor her geçen gün…boyle durumda olanlar varmı? Sonradan sütünüz geldimi yada doguma yakın gogusleriniz buyudumu?🥺