sumeyyeakdogan Ben de 2 doz vuruldum canım 1 ay arayla. Hemşire kolun şişebilir ağrıyabilir bikaçgün dedi ama benim hiçbirşey olmadı. Doğumdan sonra yıl sonu gene 1 ay arayla oluyormuşsun sonra bitiyormuş. Bana doktorum 2 doz yaptır dediği için yaptırdım. Hem anne hem bebeği koruyor dedi.