Sunshine__ 21.haftaya kadar aşırı derecede kustum su dahi içsem çıkardım. daha sonra 22+6da hastaneye yatmam gerekti 1 ay kadar hastanede kaldım o sürede hastane yemeklerini yiyemedim bebeğe göre eşimin getirdikleriyle beslendim. neden bilmiyorum kilo almadım 2.5 kilo almıştım hastanede onu da verdim. bebeğimin gelişimi çok şükür iyi haftasından önde gidiyor tosunum😂 o yüzden ben dert etmiyorum