Oglusumkizim Kizlar ilk dogumum sezeryandi hic bir sıkinti yasamamistim ama bunda ona ragmen korku var icimde normalmi yoksa benmi abartiyorum sonucta ayni yerden kesilip bicilcez
Aytacim Oglusumkizim normal cnm bende ayni durumdayim. Ilkinde hic bir seyden haberimiz yoktu biraz rahattik🤣 simdi daha aydinlanmis bir sekilde gittigimiz icin biraz endise var
ikiprensannesi__ Oglusumkizim bende aynı durumdayım ilkim özelde bu devlet bide onun korkusu bide başımıza ne gelecek bildiğimiz için korku daha fazla sağlıkla kavusalim yavrularımıza inşallah 🤲
Filiz1973 bende korkuyorum özel ister istemez farklı oluyo benim ilki özel di şimdi devlette doğrucan sancılardan korkmuyorum bi şekilde cekicez ama dikişten korkuyorum Rabbim kolay doğum gistersub
ceylanonur Bende sormayın :( arkamda oğlumu bırakıp gitmek çok koyuyo bana :( ya bişi olursa diye korkuyorum kızlar ya :(((