Hanımlar bebeğim normalde çok hareketli hatta hareketli beni rahatsız ederdi bide haftasına rağmen yukardaydı kaburgalarıma çok baskı yapardı şimdi yine hareketli ama böyle vücüduma bi rahatlama geldi sanki nefes alışım rahat vücüdumda bi hafiflik var gibi hissediyorum nedeni ne olabilir başına gelen varmı