Ada9124 Merhaba canım kısa zaman önce aynı durumdan şikayetçi olduğum için doktorumla paylaştım hamilelikten önce de sık sık idrar yolu enfeksiyonu geçiren biriydim hamileliğimin başından beri yoğun şekilde akıntı yaşıyorum ama lavaboya gittiğimde yanmam veya ağrım olmuyor doktorum gayet normal bu şekilde temizlendiğini söyledi hatta koku bile olabilir dedi içim rahat etti çok huzursuz san bir kere test ver enfeksiyonuna baktır temizse asla dert etme doktoruna da yinede danış derim🙏🏻💕