Ebrubtl Kızlar sağlık ocağı tek doz tetanoz aşı yaptı tek doz yeterli dedi ama herkes iki doz olduk biz diyor tekrar gittiğimde ikinciyi istesem yaparlar mı acaba ?sizler çok doz oldunuz ?
Mineeli Ebrubtl bana da öyle söylemişlerdi doktorum olmalısın dedi gittim tekrar yaptılar yoksa yapmaya niyetleri yok doğumdan sonra bir tane daha olacağım
Ebrubtl Oglusumkizim Oglusumkizim ilk defa duydum yaşa göre vurulduğunu 32 yaşındayım ben siz kaç yaşında vuruldunuz ?
Oglusumkizim Ebrubtl ben bi 25 yasinda vuruldum bide 4 sene sonra hemsire en son vuruldugum seneye gore yani yasa gore hesaplaniyo demisti
Ebrubtl Mineeli doğumdan sonra olursun dediler dediğiniz gibi niyetleri yok onların bende tekrar gidip isteyeceğim
Ebrubtl Busetomris bana deprem yerine yolladık aşıları dediler gelince ilk sana vurulacak dediler öylede oldu yaptılar ama ikinci İçin gerek yok bende tek doz aşıyla girdim doğuma dedi 9 unda tekrar gidicem kan sayımı için o zaman tekrar istiycem yaparlar inşallah
Asikiz19 Ebrubtl Merhaba. Ben de iki doz oldum olmadan önce. Hemşire tetanoz aşısı yapmadan önce eski kayıtlarınıza bakacağım kayıtlarınızda bir doz görünüyorsa tek doz yaparız, ama hiç görünmüyorsa iki doz yapmak zorunda kalacağız dedi.
Ebrubtl Asikiz19 benim tez doz görünüyor bende çevremde hiç tez dozla doğuma giren duymadım tedirgin oldum
secild34 Ebrubtl 5 doz olcak dedi bizim sağlık ocağı 1. oldum 1 ay sonra 2. olcak 6 ay sonra 3. sonra yılda 1 kalan dozlar olcakmş
Berna-1998 Canım bende tek doz oldum gebelikten önce ilk dozum vardı 19.haftamda yaptı hemşire ikinci dozu bir daha gerek yok aşıya dedi baktığında bende hamile iken tek doz oldum.