Grsost Evet canım. Sadece coraspin kullanıyorum. Aynı zamanda tansiyon ilacı ☺️ İğne başlamadık. İleri ki zamanlarda nasıl olur bilmiyorum tabi. Doktorum bırakılacağı zaman ile ilgili bilgi vermedo ama genelde internette 32. Haftaya kadar kullanıldığını okuyorum. Hatta 36. Haftaya kadar kullanılmasınında bilimsel araştırmalara göre bir sakıncası yokmuş. Doğumda herhangi bir fazla kanama yapmazmış. Çok nadiren fazla kanama gibi komplikasyonlar olabilirmiş. A yinede doktorlar riske atmak istemiyor bence ☺️