ygmrnz seni düşünmüş olabilir canım, biraz bende de var bu psikoloji kendim için çok korkuyorum çevremde tanıdığım sevdiğim insanlar için de aşırı yorucu olacağını düşündüğümden böyle tepkilere girebiliyorum, aldırma taraftarı değilim tabiki ama ağzıma geleni söylüyorum bazen😂🤷♀️ belki doktorda sizi yakın görmüştür kendine 🙈