Busra2002 Merhaba arkadaşlar 27+4 teyim bugün doktor kontrolüm vardı 1040 Gr dedi normal dedi doktor ama bikac kişi işte az felan diyince morelim bozuldu nasıl sizce
aslanprenses_ Busra2002 aaaa o yorum yapanlar kaç yıl tıp okumuş? Uzmanlığı almak için ne kadar uğraşmışlar acaba? Saçma sağan yorumlara neden takıyorsun acaba? Önemli olan doktorun. Doktoruna güvenmiyor musun?
Busra2002 Sultannbstrk ay ne bilim ya insanlar gerçekten çok acayip işte benim bebeğim bu haftada bu kadar di felan diye konusuyorlar çok moralim bozuldu
Busra2002 aslanprenses_ elbette güveniyorum normalde böyle tatakn bı tıp degilim ama hamilelikte gerçekten duygular çok karışıyor benim de morelim bozuldu
aslanprenses_ Busra2002 ben de hamileyim ama ben doktoruma güveniyorum. Güvenmesem başka doktor ararım. Kim me derse desin. Boşver. Bir de öyle yorum yapanlara karşı susma.
kayra21 26+2 de 970 gr dedi her çocuk farklı olur mesela kızıma hamileyken 25 haftalıkken 1 kiloydu hep gelişimi ilerdeydi