Nazli_2580 Merhaba bayanlar 36 haftalik hamileyim ve normal mi yoksa sezaryen mi dogum yapsam aşırı kararsızım sizler ne düşünüyorsunuz karar verdiniz mi ?? 🤔🫤
Happyymom1 Normal doğum istiyordum ama daha fazla beklememek için sezaryene karar verdim çok zorlanıyorum 39+2 ye tarih aldım o zamana kadar normal gelirse gelir bebis dedim ama doktor gelicek gibi degil henüz dedii
Nazli_2580 Happyymom1 normal doğumda da alttan dikiş olayı varmış doğrumu benim ilk gebeliğim de bu.. Yani sezeryanda üstten dikiş normal doğumda da alttan dikiş olayı oluyor
umaydurununannesi Nazli_2580 dıkıs senın yapına baglı oluyo kesısız normal dogum yapanlarda var ama sezeryan dıkısı kadar zor degıl o dıkıs
NaZende1600 Kesinlikle normal doğum iki normal doğum yapmış ve 3. Yüzde normal yapmak isteyen biri olarak
ElifHayirlioglu Kesinlikle yapabiliyorsanız normal doğum. Ben 33 haftalık hamileyim normal doğum istiyorum ancak bebeğim daha doğum pozisyonunda değil eğer dönmezse mecburi sezaryen olucam. Sizin bebişler ne zaman doğum pozisyonunu aldı hanımlar?