Kızlar salı günü sabah nişanım geldi hastaneye gittik çatı muayenesinde iki uc cm açıklık vardı sancı vs yoktu eve gönderdiler Çarşamba akşam yine Nisan gelmeye devam etti. Bugün randevum vardı evde egzersiz yaptım dünde evi sildim doktorum çatı muayenesi yapti 4cm açıklık var dediki tansiyon 14 8 yüksek gözüküyor on dakika sonra tekrar baktılar 13 7 bu tansiyon la eve yollayamam dedi yatış verdi eğer gece yüksek olursa sezeryan alırım düşerse yarın suniyle dogurtucam dedi ailelere haber verin bebeğini almadan eve gitmezdim dedi şimdi yatıyorum var mı suni alan şuan 4cm açıklıkla bekliyorum..