Mrverkt06
Bence sende anlama sorunu var. Hanımefendi ıkı hafta önce idrar yolu enfeksiyonumdan dolayı munurol şase kullandım diyor. Normal akıntım sarıydı şimdi şeffaf gelıyor diyor. Aynı şeyi yaşıyoruz. Bende diyorum ki idrar yolu enfeksiyonunu geçirmiyor zaten o şaseler. Devam ediyor enfeksiyonun bir idrar tahlili ver benimki gibi protein kaçagı olmasın. Bilmedigin konularda bilgi sahibiymıs gibi konusuyorsun. Bılmıyorsan bılmıyorum de. Aynı şeyi yaşadıgım icin fikir verıyorum. İdrar tahlilini verince cıkacak zaten. Neyin kafasını yaşıyorsun bi anlasam