1prensesannesi_ Kızlar şuan hamileyim ama doğumdan sonra göbeğim sarkicak ve çatlaklar çok kötü gozukucek sizler ne gibi tedbir aldıniz veya nasıl bir tedbir almayı düşünüyorsunuz bana da fikir veriri misiniz ☺️
Tufan_aras 1prensesannesi_ canım çatlamaya başladıysan nemli tut karın bölgeni ve şimdiden bunu düşünme derim bebek yağı falan kullan yani egzersizlerle toparlanıyorsun korkma bu kadar doğum sonrası ve şuan içinde beyaz ekmek tüketimini sonlandır bir de genetik çatlama olayı
leila1 1prensesannesi_ çatlama genetik maalesef vücut yapınız müsaitse ne yaparsanız yapın çatlıyorsunuz ama en aza indirmek için uygun yağları kremleri kullanmak gerek, doğum sonrası içinde ben korse aldım normal olursam hemen kısa zaman dilimlerinde takmayı düşünüyorum
Sedefkitir 1prensesannesi_ ilk gebeliğimden hiç çatlağım yok zTen zayıf bi yapım var o yüzden sarkmam da yok bol bol da bebe yapı sürmüştüm çatlağım olmaması için 🥰
Tufan_aras 1prensesannesi_ doğum sonrası çok ağır seyir ederse güzellik merkezinde çözebilirsin genetik maalesef 😕
leila1 1prensesannesi_ ben trendyoldan elegance korse diye hamile kalmadan önceki bedeni mi aldım ama bilemiyorum daha kullanmadım iyi yorumları vardı
Aleyna_88 1prensesannesi_ 3 ay sonra oturuyor deri sıkılaşıyor çatlaklar ten renginize dönüyor ve belli olmuyor artık merak etmeyin. İlk gebeliğimde yaklaşık 6 ay içinde karnım tamamen sıkılaşmıştı o sarkık deri görünümü yok oluyor
Ambrossia7 1prensesannesi_ 3. Aydan itibaren krem yağ ne varsa kullandım ama 37. Haftada çatladım hatta doğum sırasında daha çok artmış doğum sonrası karnımı görünce şok oldum tamamen yapısal bence sen yinede önlem al tabi 44 gün önce sezaryen doğum yapmış biri olarak karnım çok az kaldı tabi oda zamanla ve sporla toparlanacak bişey artık yapacak bişey yok annelik gerçekten her anlamda zormuş 🫠