Kızlar merhaba her iki kasığıma çok aşırı bi sancı girdi oturduğum yerden kalkamadım resmen taş oturdu sanki reglime 1 gün var kasıklarım çok aşırı derecede ağrıyo şuan hala da devam ediyo ( bebek planlıyorduk) neden böyle oldu bi fikriniz varmı lütfen acil