Ebbraarr Hamilelikten önce sağlıklı beslenmeye sürdürülebilir diyeti yaşam tarzı haline getirmiş asla karbonhidrat almayan biriydim bebeği duyunca herşeyi yemeye başladım kilo almaya da meyilli bir insanım 4 ayda 3 kilo fazla gibi geldi sizce 😞
Denizinci Ebbraarr beslenme danışmanlığı ofisim var. Diyetisyenle ortak iş yapıyoruz. ☺️ ayrıca yine özel bir beslenme programı uyguluyorum . 7. ay toplam 8 kilo 😂 12 ile falan kapatırım sanırım
gamzecgr Ebbraarr bünye meselesi bence ya bende 4 ayda 3 kilo aldım en fazla ikişer kilo daha fazla alırız doğuma kadar o da gider ya bi şekilde
minikmucizeemaak Ebbraarr Bana doktorum başta hızlı gittin ama sonda normale döndü dedi her kontrolde 1 kg normal dedi canım
Derin11 gamzecgr Bunye ile alakalı mi sanmıyorum neyle alakalı onu da bilmiyorum ben normal yaşamımda kolay kolay kilo alamayan bir insanım hatta kilo almak için mama icmisligim bile var ama bende 4 ayda 3 kilo aldım
gamzecgr Derin11 hamilelik çok değiştiriyor hormonları metabolizmayı ben de ilk 3 ay deli gibi kustuğum halde aldım
Ebbraarr minikmucizeemaak bende artık porsiyon kontrolü yapsam mı diye düşünüyorum acaba sakıncalı mı abur cubur yemiyorum ekmeği daha da azaltmayı istiyorum 😞
Tugraseda Ebbraarr 8 ayda 7 kilo aldım. Önemli olan sanırım şu son haftalar çünkü cidden ödemden ayaklarımın üstüne basamaz oldum
Ebbraarr Tugraseda kesinlikle bende bir iki ay inşallah kilo almam hızlı olduğunu söyledi doktor son aylarda daha fazla alacaksın dedi
minikmucizeemaak Ebbraarr Ben hiç azaltmadım hala devam 😂 abuecubur da yiyorum canım istedikçe nabalım alırsak veririz