Merhaba kizlar bu gun ogrendim bu bakteriden varmis bobreklerimde 3 gun kanama ve adet agrilarim vardi surekli hastaneye gitim ama 4 gunde artik kanamamin sebebini ogrendim escherichia coli bakterisiymis bu gun antibiotic tedavim basladi fakat sizlerden bilgi toplamaya geldim hamile olupta bu bakteriyi atlatan oldumu Benim doktorum Erken doguma sebep veriyor dedi Ben daha 4 aylik hamileyim 🥺