Esrakahya aynı problem hatta hemoroid oldum ilkkez,cok kotuydu. Tek başına ilac yada tek başına meyve kayisi ise yaramiyor bende. Doktorum dulcosoft diye bi solusyon verdi sabsh ac karna sulandirip onu iciyorum. Bir saat sonra da 5 6 adet taze kayisi tuketiyorum. Yani hem ilac hem kayisiyla çozdum. Ama ben bazen kabizlik suruplarini degistiriyordum,doktorum hyr degisme birini sec surekli onu kullan dedi. O onemliydi,gecmis olsun, bide duzeldim diyip birakmayin,ilerleyen haftalarda da sıkıntı devam ediyor