Kızlar kaçıncı haftada kalp atışını duydunuz ben Şuan 5.haftamdayım
Neslyzeyd 6. Haftada falan duymuştum canım ☺️ sende bir hafta duyarsın inşallah 🤲🏻
Neslyzeyd 6 da
Neslyzeyd 6 da duymuştuk biz de 🌸
Neslyzeyd 8 de
Neslyzeyd 6+2
8+3 de
7+6 da 🥹
Neslyzeyd 6+6 da karından duymuştum canım
Neslyzeyd 6da görürsünüz kalp atışını inşallah