ozgeylmz61 38+1 39 da sezeryana gircez nasipse... karman çorman duygu durumları hakim bana🙄 hayat çok garip ya deyip dalıp dalıp gidiyorum😂 akşam bir post vardı buna ona o kadar çok güldümki eşim sen iyi değilsin dedi zira arkasından bir ağlama geldi 🙄 yatmak zulüm 2 de uyandım hala uyuyamadım kemiklerim batıyor yatak yorgan akrep gibi sokuyor 🙄 resmen bebek gelinceki duruma idmanlı oldum şimdiden inşallah bebeğim mışıl mışıl uyur diye dua ediyorum sizide Allahım tez zamanda kurtarsın bir avazda inşallah 🖤