Suleozkan 39.haftada olan annelerr belirti var mı😊 Biz yarın 39 hafta oluyoruz artan akıntılar ve düzensiz sancılar var 🐥
Busracy35 Suleozkan nişanım geldi 3 gün önce düzensiz adet sancılarım var benimde yarın 39 oluyorumm :(
35_tecrube Suleozkan ya bendede iki gündür Nisan var nst de sancı çıkmadı suda yok 37 bitti bizimde ama çok kasılma oluyor bebek kasildikca canim çok yanıyor karnım patlayacakmis gibi oluyor
Youngmotherr Suleozkan 38+4üm düzenli sancım var ama 30-40 seğiriyor doktor haftaya doğurursun anca dedi 😵💫
Suleozkan 35_tecrube tam olarak benimde öyle doktor suyun gelince veya sancıların sıklaşınca gel dedi birde kontrole 3 günde bir gideceğim artık
Suleozkan 35_tecrube gerçektenmi 🥹Allah analı babalı büyütsün 🙏 Okadar merak ediyorum ki sancıların nasıldı neye benziyordu