Kızlar merhaba uygulamaya ilk kayıt olurken bebişin adı için pıtırcık yazmışım. Şimdi değiştirmek istiyorum bebeğim sekmesine tıkladığımda üste “……… ve annesi “yazıyor ya orayı diyorum.
ama kesinlikle böyle bir sekme bulamıyorum sizin bilginiz var mı.. ???