turkuaz_ beyzatlas ben yaptırmadım ama kendim yaptım kolonya şişeler alıp. Doldurdum etiket yaptırdım birde çok uyguna geldı 50 tanesi aynen bende çıkolata yaptırırım
beyzatlas turkuaz_ bende kendim yapacaktım da deprem bölgesindeyim herkes ya kapatmış ya da yıkıldı söylemek zorunda kaldım