Kızlar 4 kere kimyasal geçirdm hsg genetk testler hepsi temz pıhtılaşma meyilin var ddiler coraspirin kullanıyorm korunmadığm her ay hamile kaldm hepsi kimyasal oldu eşimin spermde ileti hareket biraz düşük çktı doktor vitamn verdi ikimzde kullanıyoruz vitamnlerden sonra hamile kalamadm 3 ay oldu kimyasal da olmadı ama gebelkde olmadı bu durumu yaşayan önerisi olan var mı ?