Sdaozoglu Son 6 🙄🙄🙄🙄🙄 tarifi imkansız duygular içindeyim nasıl bitti 9 ay... ne çok bekledim bebeğimi ( hamile kalmak için ) şimdi hayatım nasıl olacak özgürlüğüme alışmıştım ama bir yandan da bir bebek için en doğru zamandı ...içimde kalan birşeyim yoktu keşkelerimi geride bırakmıştım... anne olmak... yaşlanıyor gibiyim... bazende onunla yeniden çocuk olacağım gençleşeceğim diyorum... eşimle çok sevdik... çok istedik bu bebeği ...şimdi aile oluyoruz ssvgimizi taçlandıracakmı yoksa bazı örneklerde olduğu gibi bizi yıpratacakmı? 😔 Korkular endişeler sevinçler heyecanlar allak bullak bir durumdayım... anne olmak nedir biliyprum desem yalan olur bebeğimi çok seveceğim aşikar ancak şimdilik motive kaynağım azda uyusam ahlayıp uhlamadan yatcam😁 ayakkabılarımı yeniden bağlayabileceğim yüz üstü uyuyacağım kapı çalınca yerimden ok gibi fırlayabileceğim 😁🤣 hayatım boyut değiştirdi... kızımın adını biryerde okusam oturup ağlıyorum Allahım nasıl bir anne olacağım🙄🙄🙄🤔🤔