bihterziyagil_ 0539 ayşıl ismi çok güzel çok beğeniyorum ay gibi parlak ✨ ışıltılı demek❤️ kızım olursa bu ismi düşünüyorum ama eşim sevmez bu tarz isimleri 😒😒😕
BirVeraAnnesi35 0539 bende düşün düşün işin içinden çıkamıyorum😂🤦🏼♀️Kızımın adı Vera şimdikine Dora,Lidya,Mila, Ceylin vs düşündük ama karar veremedik
HMH A12_S07 ahhahahahh evett 😂 erkek olursa isim belli de kız olursa biraz zaman alacak rüyamda erkek gördüm çevredekiler de erkek diyor bakalım 😅