Hulyaaaa Kizlar sizce Osman yağız ismi nasıl ? Vefat eden kayınbabamın ismi Osman yağızıda ben ekledim nasıl sizce?
deletedmom734 Hulyaaaa Allah rahmet eylesin... 🌟Ali Osman isminide çok seviyorum ben ama sizin dediğinizde hoş ismi ile yaşasın bebeğiniz
yagizin-annesi Hulyaaaa benim kayınpederimde vefat etti adı Osman oğluma yağız efe ismini koycaz eşim babasının ismini doğru bulmadı oğluma her seslendiğimde babam aklıma gelecek üzüleceğim dedi:/