Sinifcianne34 nilkuzu evde okuma yazma sürecine destek olamazsanız zorlanır çocuğunuz. Hayırlısı olsun sizin için. Fikirlerimizle destek olmaya çalıştık
nilkuzu Denizinci ben zaten antidepresan kullanmaya başlayınca destekte almaya başladım psikolog doktorumla sürekli online ile görüsüyorum doktorum da görüştü eşimle anlatmaya calıştı aradan 7 ay geçti yine çocuk diye baskı yapıyor
aslanprenses_ nilkuzu ben 31 yaşındayım ilk yavrumu kucağıma alacağım inşallah. Benim elitlerimin de hep üçer çocuğu var. Onlara göre ben geç kaldım kayınvalideme göre geç kaldım. 4 yıl evlilikten sonra hazır hissetim kendimi öyle yaptım çocuğu. Şu baskı olayını anlamıyorum. O iki evladının zaten çok ilgiye ihtiyacı var. Birinci sınıf annesi olarak zaten çok yorulacaksın. Oyun çağından çıkıp ders çocuğu olacak artık. Ya kulak asacaksın insanların ne dediğine ya da çok zorlanacaksın. Eşini doğru yola getirmekte senin elinde. Hiç bir şey senin evlatlarından ve senin sağlığından daha önemli değil.
nilkuzu aslanprenses_ ne yapmalıyım beni anlaması için Bilmiyorum bu durum beni o kadar yıprattı ki stresten kilo verdim kimine kolay kimine zor ama bana ekstra zor bi durum gibi ben hamilelikte yaşadıklarımda tek başımaydım kimse yanında yoktu yeri geldi ıkı üç gün komşum da yemek yedik kızıma bakamayacak hale geldim aslında en çok onun beni anlaması lazım uyamadigimda ağrıdan ağladığımda sürekli acile götürmesi ayaklarımın pansumanını o yaptı ama yine de anlamıyor
Gamze_cnky nilkuzu Maddi imkanlar , psikoloji , sabır , istek o kadar çok şey olması lazım ki 3. Çocuk için .sizi anlıyorum . İstemiyorsanız bi yolunu bulup yapmayın bence. 2 tane kızınız var çok şükür , Allah bağışlasın 🍀
nilkuzu Gamze_cnky sağolun hepimizin evlatları sağlıkla büyüsün inşallah ondan gizli korunucam başka şansım yok
aslanprenses_ nilkuzu kim bilir nasıl baskı yapılıyor eşine de. Allah yardımcın olsun. Yavaş yavaş konuşa konuşa eşini ikna edersin inşallah 🤲🏼