Ftmnurkc her ay düzenli açken ve yemek yedikten 1 saat sonra düzenli kan şekerinize baktırırsanız, özellikle de 23.haftadan itibaren çok düzenli baktırırsanız gerek olmayabilir. Ama ilerleyen haftalarda suyunuz fazlalaşıyorsa, bebek 2 hafta ve üzeri ileri giderse tehlikeli olabilir, erken doğum riski oluyor. Hem ayda 1 baktırın hem de sağlıklı düzenli beslenin bişey olmaz Allah’ın izniyle. Bende şeker çıktı, suyum da haftası da fazla. Bilmeden düzensiz beslensem abartsam suyum hemen fazlalaşıyor bebek tehlikeye giriyor