Asimommm İkili testteki freeHcg sonucu 50'nin üzerindeyse kız, 50'nin altındaysa erkek bebek oluyormuş galiba. İki çocuğumun da tuttu, şuan 3.hamileyim acaba buda tutar mı merak ediyorum. Cinsiyet üzerinde doğruluk payı var mı bu testin arkadaşlar???
Arjin_rojin Asimommm benim 50 altı eğer tutarsa bence kesin doğru çünkü doktor kız dedi büyük ihtimal
Elner Asimommm Ben kagitlarima baktim amma hcg degerini goremedim 😕bashka bir shekilde yazilma ihtimali var mi ?
Hg050616 Benimde tuttu 20 li bişeydi o zaman bakmıştım netten merak edip bu yöntemde gözüm ilişti gerçekten de erkek ☺️
Minnakfasulyem Benim de kız dedi ve 50 nin üzerinde gösteriyor. Bakalım eğer değişmezse küçük yaramazın cinsiyeti doğru denektir 😂 bi arkadaşım daha bakıyordu bu yöntemle hep doğru bildi bakalım hayırlısı 😂
Trkmn Benim ikili test sonuçlarım Çarşamba çıkacak doktorum ultrasonla bakarken erkeğe benzetti yapısal olarak:) sonuçlar çıksın bakıcam bende merak ettim 🤗