Ucankus Elifnaz02 evet gebelik var ama çok yeni 2 günde bir takip olmalı böyle küçük değerler kimyasal gebelikte olabilir 2 ay önce balıma geldi inşallah değildir adete kaç gün var baya erken öğrenmişsin
Evremoz Elifnaz02 benim beta 27.7 iken erken gebelik testinde ince çizgi de olsa çıktı. Beta nın her gün 2 katına çıktığı söyleniyor. 2 3 Gün sonra kaset test değil de erken gebelik testi yaparsan çıkar diye düşünüyorum.