Arkadaşlar merhaba🌝
28+2 olduk. Bebeğimin böbreğinde genişleme görüldü ama 4 mm’nin altında. Doktorumuz sıkıntı olmadığını söyledi ama her ay düzenli bakılacak. Benzer durumda olanlarınız var mı? Size doktorlarınız ne dedi bu durumla ilgili, paylaşırsanız memnun olurum?☺️