Omermomm_ Gozdeakts- 7 gün önce orda doğum yapmış birisi olarak çok memnun kaldım herkes tek kişilik odalarda sancı çekiyor ve doğumunu da o odada yapıyor sancı çekerken yanınızda birinin kalmasına izin veriyorlar ve sürekli kontrol halindeler
Bskls Merhaba bende orda kontrollerini yaptırıyorum 39+5 haftaligim sancı açılma vs hiç bir belirti yok nasıl olucak bilmiyorum
nurs2103 Omermomm_ normal doğum muydu sizde veya bebekte sorun oldu mu dikiş vs kim atıyor doğuma uzman doktorlar mı giriyor
ocak2021 Omermomm_ sezaryen sonrası vajinal doğum yapan olmuş mu peki hiç böyle bir duyum aldınız mı hastaneden
Omermomm_ nurs2103 normal doğum yaptım hayır hiç bir sorun olmadı ikimiz gayet iyiyiz sancı sırasında ebeler ilgilendi doğumumu doktor yaptırdı
Miraceee Omermomm_ merhaba oncelikle gozunuz aydin hayirli evlat olsun odaya hiç erkek doktor hemşire çalışan vs girdi mi bu konuda nasıllar
Omermomm_ sema_nur68 canım doğum başlayınca yaptılar iğneyi ama dikiş atılırken nedense benim uyuşmadı hissettim acısı oldu ama insandan insana değişir benim acı eşiğim çok düşük
Omermomm_ Unzile31 doğumhaneye erkek girmesi yasak odanıza gidince tekli oda denk gelirse kalabilir ama 2 kişilik oda olursa eş yasak
Unzile31 Omermomm_ tekli odalar özel olarak tutulabiliniyir mu peki ücreti ödenip yoksa o gün şans eseri mi denk geliyor benim yanımda eşim kalacak ama özelde de çok pahalı doğum ücretleri 😭