Yasemincee26 Tüp bebek tedavisinin dördüncü günündeyim. Doktorum estofrem al haftaya lazım olacak dedi. Bulamıyorum depolarda yok deniliyor. Üç kutu lazım yardımcı olabilecek var mı
asel_asl Yasemincee26 hangi şehirdesiniz? Bende tedavi gördüm hemen buldum ilaçları yönlendirebilirim kendi eczaneme
happykis12 Yasemincee26 sıra sıra bütün eczaneleri gezin bende bulamamıştım eczanedekilerin whatsapp grupları varmış ordan yazdı sağolsun cevap gelen eczaneden gidip almıştım
Daruce2-6 Yasemincee26 arkadaşımın elinde kalmıştı ama ücretli göderirim diyo isterseniz gönderim saglasın
Yasemincee26 Birbahargunu canım mesajın kalsın burda eğer ki bulamazsan bana yolla sen ben kargoyu burdan öderim
Lafayette Yasemincee26 küçük şehir ilcelerde kolayca bulabilirsiniz, bizim de oyle olmustu, o onemli ozellikle onu istiolar
Birbahargunu Yasemincee26 canım baktım iki paket var ama birinden bir tane kullanmışım skt 2025 diğeri kutulu zaten
Birbahargunu Yasemincee26 progestan iğne de 10.2023 açılmadı estrofemler 2025 ama dediğim gibi birinden bir tane eksik diğeri kutulu hiç açılmadı
happykis12 Yasemincee26 canım benim eczacımda depolarda yok dedi ama dediğim gibi whatsapp gruplarından diğer eczanelere yazdı kimde var diye ben o şekilde gittim aldım
Ayselsilahimigetir Yasemincee26 3 gün gecmis bulabildin mi bilmiyorum benim aldigim bi eczane var her istediğimde geyirtiyordu elimde de bir kutu kaldi tam dolu degil ama isini görürse karsi ödemeli kargolayabilirim