Mizginsefa yagmur_3566 Olmaz mı hemde hamileliğin başından beri çekiyorum bu sorunu maalesef hatta bugün beyin cerrahına gittim kontrol için
Merve800 yagmur_3566 aynen canım hamileliğin başından beri var o da bebek büyüdükce bele baskı artıyor ondandır
Mizginsefa yagmur_3566 Bende 2 tane bel fıtığı bir de belimde kayma var ağrısını ondan dolayı çok şiddetli yaşıyorum bir de malum ağırlaşmaya başladık iyice bütün yükü belimizden alıyoruz Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏