GokceMom_ Gulsen54 bende cok konusuyorum ama hemen pes edıyo eşide destek olmayınca dha kötu oluyo kız ben elımden gelenı yaparım tbıkı bu yabancı yerde tek dostum o benım bide o mamayı dycem denesin bi cok tesekkur ederım valla Allah razı olsun hepinizden
GokceMom_ Bebiskosuu valla eş destegı onemlı bu konuda benım eşimden Allah razı olsun hep destekcım oldu kızım 2.5 aylık bazen yemek yapamadıgım gunler oluyo eşim işten gelıyo nıye yemek yapmadın demıyo gelıyo yemek yapıyo evı temizliyor
Deletedmom0071 GokceMom_ ikisi de anne sütü ya mama vermekten iyidir. Ayy süt oğlunuz oldu demek ne kadar güzel 😍🌸
GokceMom_ Deletedmom0071 tesekkur ederım oyle oldu vlla bebişin saglıgı ıcın yaptım tekrar yogunbakıma almasınlar diye 🥰ıyı bısey yaptım dıye dusunuyorum
umaydurununannesi GokceMom_ o bebegın ıhtıyacı ıle senın bebegının ıhtıyacı farklı normalde doktor sut anne tavsıye ettogınde bıle sut annenın sutunu teste sokuyolar ve dınende sorumlulukları agır
GokceMom_ umaydurununannesi doktor tavsiye de bulunup bısey dememiş mama ver demiş mamayıda almayınca bnden yardım istedi bebegın saglıgı ıcın emzırdım valla dınen sorumlulugu nedir nasıl agır
Deletedmom0071 GokceMom_ tabi ki iyi bir şey yaptınız süt anneliğin neresi kötü? Peygamberimiz övmüş süt anneliği linçleyenleri hiç dinlemeyin 🌸
umaydurununannesi GokceMom_ o artık sızın bebegınız gıbı cocugunuzun kardesı sonradan dogacak cocuklarda kardesı kardes bılıncınde buyumelerı gerekıyo
GokceMom_ Deletedmom0071 valla oyle yorumlar olunca kafama takıyorum acaba bebek ıcın kötumu yaptım dye ama emzırmesem bebek aclıktan daha cok hasta olucaktı
Deletedmom0071 GokceMom_ dinen sorumlulukları var yazanlar var artık o sizin oğlunuz gibi diğer çocuklarınızın kardeşi olacak. Bunu bilip büyürlerse öyle başka bir sorumluluğu yok 🌸
happyson GokceMom_ bazı annelerin sütü tuzlu olur diyorlar hurafe mi bilmem. Öyle olunca bebek emmeyi reddediyormuş. Arkadaşın sütünü tatsın 🙈 bir de beslenme düzeni de önemli sigara va kullanıyorsa bebek yine reddediyormuş