Hayırlı akşamlar
Cevap verirseniz cok sevinirim cunki cok korkuyorum.. bugün 32 haftalik oldum.dunden beri göbek deliği tarafi yani karnımın tam ortasi sanki camasir sıkılırmis gibi kasiliyor sonra gevsiyor.ayaktayken oluyor genelde.ve o sirada bebekte oynuyor..belimden ağrılar yeni başladı korkuyorum acile gitsemmj