aminehumamoms İçse anlarsın canım, nefesi de teri de kokar içen insanın. Öyle ağza Olips atmayla geçecek bi koku değil. Uzun süre beklemiş ter kokusu gibi, keskin bir kokusu var. Hatta afedersin, idrarını yaptıysa o kişi, tuvalete su dökse yine de koku kalır biraz. Ben çok net alıyorum