Gmm41 ben de korkuyordum. Ama korkarak girersen daha kötü geçiyor onu anladım. Ben panik oldum mesela ama olmasam çok daha güzel geçerdi o an. Zaten her şey max yarım saat sürüyor o yüzden sal gitsin hiç korkacağın bişey yok . Spinal iğne de işin en en kolay kısmı damar yolu cok daha acılı😁