bebek3334 amniyosentez yaptırmamıştı zaten beyinde olması gereken bir parçanın olmadığı bir durum. Doğduktan sonra bir sürü şey yapıldı ama ne olacağını ön göremiyorlar. Herkeste aynı etkiyi yaratmıyormuş. Zamanla ne olursa ona göre tedavisi uygulanacak. Başta mesela nöbet geçirebilir felan dediler ama öyle bişey olmadı. Şuan fizik tedavi felan alıyor işte