Öncelikle hayırlısı olsun. Benim lekem olmadan adetime ¾ gün varken beta hcg 9.75 ile hamile olduğumu öğrendim kanda çıkıyor düşük rakamlarda olsa 2 gün sonra baktırmıstım yükselmişti suan 33 haftalığız çok şükür. Herkesde lekelenme olmayabilir. Beta hcg baktırmanı öneririm hayırlısı olsun şimdiden 🙏🏻