Kızlarr
Bugün ktü farabide riskli gebelik perinatoloji bölümüne gittim bebeğimin bagırsaklarında parlaklık görmüştü doktor
Detaylı ultrasondada gördü doktor ama başka bi sorun görülmedi şükür 🙏
Ama 1 ay sonra tekrar çağırdı var mı böyle olan istemsiz üzülüyorum