Alacaksanız kameralı alın telsiz sadece ses duymak için ama kamera olunca ve bebekler dönmeye başlayınca en azından sürekli odasına gidip bakmaya gerek yok döndü mü vs kaygısı kalmıyor. Bence kamera şart işinizi yaparken yemek yerken koyuyorsunuz yanınıza ve aceba uyandı mı uyanacak mı sorusu kalmıyor. Bazen bebek uyanıp tekrar uyuyor kamera olmasa yanına gideceksiniz sizi görünce uyumak istemeyecek ama kameradan görüp anlarsınız tekrar uyuyacağını mesela. Ben kızımda motorola kullandım şuan ikizlerim de babysense kullanıyorum çift kameralı ve 360 dönen