Merhaba kızlar.. bu aralar bi öğürtü var içimde bayadır kusmuyordum ama hep bi kusacakmış gibiyim.. birde dün babamın böbrek kanseri olduğunu öğrendim psikolojik olarak o mu etkiledi yoksa hamilelikten mi bilemiyorum.. var mı bu haftalarda bulantı çeken?