Merve_volkan Kızlar Ankara’da olup özelde doktor tavsiyesi ve ücretini söyleyebilir misiniz ? 5 haftalık gebeyim kese görmek için gidicem
blogmomies Merve_volkan Etlik Lokman Hekim hastanesinde Doç. Hatice Çelik isimli doktora gidiyorum. Muayene 790-800 gibi bişeydi. Doğum paketi de 21 bin lira.
defnezumram Merve_volkan pursaklar a life 395 tl muayene ücreti doğum paketini ben şubatta almıştım 17 bine şu an ne kadar bilmiyorum
Merve000 Merve_volkan bir hafta daha bekle bence öyle git hem kalp atışını duyarsın hemde 15 gün sonra ücretsiz gitme hakkın var ona gider büyümüşmü bakarsın 😍
tygz Merve_volkan Liv Hospital Nazlı hoca kesinlikle en başından beri ona gidiyorum asla pişman olmadım kesinlikle tavsiye ediyorum🌸Muayene ücreti hiç sormadım doğum paketi aldık 25000 ₺ idi.
Merve_volkan blogmomies ooo çokmuş durumumuz itibariyle paket değilde sadece kese ve kalp atışını için gitmek istiyorum teşekkür ederim cevabın için 🥰
Merve_volkan defnezumram a life etimesgutta da var acaba orası da aynı ücret midir bir hilgin var mı canım makul geldi fiyat
blogmomies Merve_volkan Rica ederim gerçekten çok fazla . Daha çok olanlar bile var. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻❤️
defnezumram Merve_volkan onu bilmiyorum canım bi ara sor fiyat bilgisi veriyorlar ama farklı olduğunu sanmıyorum orda da oskar hoca var ona iyi diyorlar bende doğum paketimin muayenesi bitti de bi dahakine para vercem daha bugün sordum ücreti normalde 185 falandı iyi arttı
Tugbazdmr Merve_volkan ben a life etimesguta Alptekin hocaya gidiyorum, muayene ücreti 400 tl ama tsk indirimi ile 400 tl doğum paketini ise ocakta 12 bine almıştık
Merve_volkan Merve000 aayyyy nasıl durcam bilmiyorum ki 1 hafta daha 🙈 aklım fikrim şuan kese var mı kalp atışını duyavilecekmiyiz dönüp durup bunu düşünüyorum 😣
Saygi_can Merve_volkan yani 5 hafta küçük gitsen de keseyim goremeye bilirsin 6. Haftada daha net görürsün 7.+3 gibi de kalp atışını duyarsın. Biraz daha bekle istersen boşa gitmiş olmazsın.
Merve000 Merve_volkan bende senin gibi gittim erkenden bide duyamadım daha çok üzüldüm bence bekle derimm ben hem parana da yazık suan hiç bisey göremez diceği laf folik asit başla bunu bende derim 😍
Merve_volkan Tugbazdmr biznnormal sigortaliyiz daaha mı pahalıdır o zaman en iyisi arayıp bilgi alıyım ben
defnezumram Merve_volkan alptekin hocayada gidebilirsin canım onuda burda duydum ben onada ilgili diyorlar pek sıkıntı yaşanan bi hastane değil ya