Kızlar bu sabah saat 5 gibi nişanım geldi 10 gibi tekrardan geldi ve en son saat 1 gibi tekrardan geldi ama bende sancı vs belirti yok en son gittiğimde doktor daha kanala girmemiş açılmanda yok demişti. Zaten her türlü yarın sabah 8de yatışım olacak geçen haftadan belliydi suni ile doğum olacaktı oda olmazsa sezeryan. Ama nişan geldi sevindim kendi sancımla olur diye ümit ediyorum. Sizin nişan geldikten ne kadar sonra doğumunu başladı. Bu arada ara ara hafif kasılma ve bel ağrım oluyor ama temizlik yapmıştım dün o yüzden mi bilmiyorum