Arkadaşlar merhaba ben 23+3haftalık hamileyim ama kafama takılan bir konu var normalde sağlık ocağından arayıo tahlil yapalım falan demiyorlar 16.haftada ben gidip isteğimle yaptırdım bir dahada yaptırmadım genel kan idrar tahlili yaptırmam gerekir mi aralıklarla yoksa doktorum demediği sürece tahlil yaptırmama gerek yok mu ilk gebeliğim o yüzden bilemiyorum ne yapmalıyım