Elifaras_ 38+4 üm. Bugün çatı muayenesi yaptırdım. hiç açıklık yok hatta doktor 42 yi bile görebilirsin dedi. Fakat ÇATI muayene sonrası bel çevremde bir ağrı ve halsizlik bastırdı neden acaba?
Pinklove Elifaras_ ağrı olabilir, lekelenmede görebilirsin. 42 ne ya 41 i geçirmemeleri lazım en fazla🥲
edabky Elifaras_ Hil7889 Devlete mi özele mi gidiyorsunuz acaba? Devlette çatı muayenesi yapılmıyor diyenler oldu da merak ettim
Hil7889 34+6 yım bana da bugün yapıldı hem işlem esnasında olmadı hem de simdi herhangi bi ağrı yok da bana neden bu kadar erken yapmışlar yav ilk çayı muayeneniz miydi sizin 🤔
Hil7889 edabky özele gidiyorum bazı doktorlar gerek görmüyormuş hiç instagramda takip ettiğim 1-2 dr dan yola çıkaram söylüyorum.
Zack edabky ben özele gidiyorum doktor um 39+ya kadar yapmadi. Ben yaparsa belki uyarılır diye istedim bebek daha büyümeye devam ediyor dedi