birmeleginannesi_ olacağı varsa korunsan da ertesi gün hapı alsan da oluyor. Sağlıklı gebelik ise güzel ilerliyor değil ise kalp atışı olmuyor mol gebelik oluyor ya da işte 12 hafta içinde düşük oluyor. Yani nasip biraz bu işler. Tek ilişkide tuttu bebeğim, ve ne hoplamalar zıplamalar çamaşır suları ağır temizlikler yaptım bilmediğim süre iççinde. Ama tutacak ise tutuyor işte