Shnbsk Kızlar öncelikle burda bi aile gibi olduğumuz için sizlere hikayemi anlatmak için hep uygun bi an kolladım ve çok şükür yazıyorum. Hiç aklıma gelmezdi yani ne biliyim uzak gelirdi belkide doğum hikayemi yazacağım derken 38+3 olmuşum 😂doktorum haftada bir görmeye başlamıştı bebeği bir hafta kontrole gidemedim ertesi hafta gittim ve bebeğimin suyunun kalmadığını öğrendim bir gece bekleyeceğimizi su artışı olmazsa acil sezaryene alınmam gerektiğini söylediler tamam dedik ve tüm aile sabahı bekledik sabah gittiğimizde suyunun tamamen bittiğini söylediler ve yatışım yapıldı tahliller işlemler derken kendimi 16.30 da amelyathanede buldum. Spinal istemiştim çünkü ilk ben görmek istedim yavrumu❤️ Hiç korkmayın beldeki iğneden kalçadakinden bi farkı yok sondayıda siz uyuşukken takıyolar onunda acısını hissetmiyorsunuz çıkarırkende incecik bişey çekiyor hemşire yine sıkıntı yok neyse gelelim amelyata yavrumu üç dk içinde çıkardılar gösterdiler kokladım foto çekildik öptüm onu alıp gittiler beni uyuttular ve dikişlerimi attılar uyandım amelyathaneden çıkıyodum odama gittim ben bebeğimi görmeyi beklerken bana ciğerinde su olduğunu normalde bebeklerin ağlayarak attığını ama benim bebeğimin atamadığını söylediler ve yoğun bakıma aldıklarını söylediler üzüldüm ama moralimi bozmadım sütüm kesilir diye korktum şuan odadayım bebeğim aşağı katta süt sağıp götürdüm maşaallah içti sütünü. Oğlumun teyzeleri ona dua edin bir an önce kucağıma alayım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hamile kardeşlerimede hayırlı doğumlar nasip etsin. Allaha emanet olun🐣😬
alperenimmmmm Allah sifalar versin ... sutunuz hemen geldi mi ben de pazartesi olacagim .. sut sağma seyi felan almadim alsam mi
Shnbsk alperenimmmmm hastane verdi sağmaya başlayınca hemen geldi ama damla damla akıyo tabi sabır gerektiriyo
Shnbsk Suzitosuzi allah razı olsun iyiyiz çok şükür biraz kilo vermiş yoğun bakımda ama bugün çıktık ev gibisi yok❤️